Inge bra alls



Den här helgen har varit riktigt kanon! Har spenderat helgen i Arboga hos min pojkvän i vår lägenhet :) Men nu är jag back to reality. Skola hela veckan tyväääärrr!! Har så mycket läxor så jag vill inte gå dit! Men vi slutar ju snart så jag lär väl pallra mig dit.

Men men inte deppa nu, kommer skriva ETT RIKTIGT JÄVLA DEPP INLÄGG någon dag här framöver så det hetter duga! Måste få ur mig allt men pallar inte nu..

Förresten så ringde telefonen i lördags och det var min förra praktik plats som ville ge mig sommarjobb! Jiho =) Blev helt överlycklig, men jag älskade ju verkligen den här platsen och alla där så det blir förhoppningsvis jättejätte bra! :)

Nu kommer en liten resumé i bilder från helgen:




Jag hade pusskalas med Hanna! :)


Fy vad sliten jag ser ut! Men madde är snygg som vanligt :)


Sen i lördags så var vi ut igen! haha


Och så var vi hemma hos min svärmor och åt mat, pastelles! Super gott.. mm



Nu ska jag nog bara ta det lugnt?! funderar på att äta chips o dipp sen :) hihi, flera i klassen skulle vara nyttiga från o med imorn till balen, funderar på att hänga på det i smyg.. fast nu är det ju inte i smyg längre. men ni fattar :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Hansen

Fin blogg du har!

Kram Malin!

2010-05-03 @ 21:22:29
URL: http://humlanmalin.blogg.se/
Postat av: Emelie Hellström

Tack det hade du med! :D

2010-05-03 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0