Aj jävla epilator

Haha, har nyss använt min epilator på båda benen och fyfan säger jag bara rakt ut! GÖR SNOR ONT! Fattar inte att mesiga jag kan utså smärtan.. Tar riktigt lång tid också. Men sen blir dom ju babylena så det är värt smärtan :-)





En sånn har jag och jag tycker den är så fin :)


Asså, hur fan ska den här dagen gå.. Vaknade med största migränen man kan tänka sig. Så det var bara att lägga sig och sova lite mer och sjukanmäla sig! Fattar inte hur jag kan ha migrän så himla ofta, och det ger sig ju inte heller!! Men har tagit det lugnt nu på morgonen men nu får jag sätta fart.. på några timmar ska jag hinna laga mat, duscha, packa, sola, slinga håret, fixa naglarna och sedan åka till arboga!

Wish me luck! kanske, bara kanske, kastar in ett till inlägg innan jag drar! Blir mycket bilder tagna ikväll kan jag lova! Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0