Lyckad kväll

Igår blev vi kvar länge hos familjen Torres, men vi hade kunnat stanna längre men nu blev det inte så. Vi blev tillbaka bjudna om två veckor!! och då står det pupusas på menyn! (google it) Vi åt och åt och åt kändes det som, blev smörgåstårta, tårta, bullar och kakor och även rom från guatemala.. men den stank så det smaka jag inte på!! blä..

Strarre ska vi ut på promenad (igen), går varje dag och det är så skönt med motion + frisk luft. Alla andra snor ungar sitter väl bara inne om dagarna!!





Min hemmagjorda smörgåstårta! vill du beställa ;-)


Födelsedags barnet!! hihi nedå!



Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du minst gör lika stor till champange frukosten :D MUMSSS, jag vill ha 10 bitar :D:D:D:D:D

2010-04-22 @ 16:12:03
Postat av: Emelie Hellström

Ja jag får göra det så kan alla säga vad man gillar också och så blir det billigare :D

2010-04-23 @ 14:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0