Tandblekning

Alltså, fick hem ett tandbleknings kit igår och tänkte let's give it a try!? och trodde det skulle vara nå skräp, fejkat skit. Men seriöst.. Det syns redan efter två behandlingar och man ska behandla 30 ggr. Så det är helt sjukt att det syns även om det inte är mycket. Så nu uppmanar jag alla att bleka sina tänder, både bra och billigt. Så äckligt med gula tänder.



Jag köpte den mellandyra. För den verkade bäst!
http://www.easewhite.se/se/

Imorn är det Valborg och precis 5 år sen jag blev full första gången! haha, nice information va :P Men det ska firas genom att partajja i Arboga! Och jag är inställd på att det ska bli lika kul som sist ;)

puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Pia

Jadu Emelie,har det redan gått fem år sen du började dricka..Ja jag själv kommer inte ens ihåg det....Förresten det där medlet till tänderna hur får du dit det?Tar du en vanlig tandborste och gör med eller vad?



Kram sjukisen

2010-04-30 @ 10:53:52
Postat av: Emelie Hellström

Man utformar tandskenor efter sina egna tänder! Så smetar man på med en spruta i skenan som man sedan trycker på tänderna! så ska det sitta i en timme åt gången! :-D

2010-04-30 @ 12:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0